Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Imi place mult sa pun margele-mpreuna si cand nu le dau o forma, le-aranjez in pungute, cutiute, cutii. Imi place sa cos, sa modelez, sa fac schite si planuri pentru cand voi avea timp sa le pun in forma... Pentru orice intrebari, detalii sau comenzi ma puteti contacta pe adresa de mail: lauralecu@yahoo.com.

sâmbătă, 1 octombrie 2011

....gherutze!

colier si bratara cu gherute de scoica, margele de sticla, portelan si lant antichizat. sper sa fi placut acest cadou celei careia i-a fost destinat...!

2 comentarii:

  1. Hola mâini dibace, ţi-am scris şi pe spam:)))

    Îţi ziceam în mail cât de plăcutly suprinsă am fost de cadoul de la Ed cu bijuteriile "Din Grădină" şi-ţi mai ziceam c-am schimbat blogul, dacă poţi modifica linkul cocotierra cu http://distillerychannel.blogspot.com/
    ... ar hi tare bine

    RăspundețiȘtergere
  2. ..v-am numit eu Evadatii..in Mexic!..As fi zis "Evadatii din Mexic" dar s-ar fi inteles ca de-acolo ati plecat nu ca acolo ati ajuns :))
    BIG HUG!

    RăspundețiȘtergere